יום שבת, 6 באוקטובר 2012

סיפורה של מלינה פורים

 


                                                      פרק:1
סיפורנו מתחיל בחג פורים.
כל כיתה ג"3 רצתה להתחפש (הרב לדברים מפחידים.) מלינה (שעליה נספר היום) לא ידעה למה להתחפש,היא חשבה על הנסיכה יסמין ששוכבת איי שם בארון, על המכשפה שהייתה שנה שעברה, אך לבסוף מצאה אימא שלה פיתרון: נחפש במחשב ונראה עם את רוצה משהו, אמרה אימא, טוב, אמרה מלינה והם התחילו לחפש במחשב.

                                         פרק: 2
מלינה הסתכלה על כל התחפושות ולבסוף בחרה ערפדית.
אחרי שסוף סוף בחרו תחפושת, אמרה אימא של מלינה ללכת להתקלח ולישון. מלינה הלכה להתקלח והלכה לישון. "אימא,תיקראי לי סיפור"
קוראת מלינה לאימא אימא באה, קוראת לה סיפור והולכת.
אחרי יום קשה מלינה נרדמת.
                                           פרק: 3
יום שלישי מתחפשים. מלינה שמה לק שחור, לבשה את שמלתה, לבשה  נעלי עקב שחורים, שמה כובע מיוחד והלכה לבית הספר. בבית הספר הייתה הפסקה, מלינה שיחקה דיברה והסתכלה על כל התחפושות המוזרות שבאו לכיתתה. בשיעור עשו הגרלה כדי לדעת מי יקבל ממי משלוח מנות. ואחר כך היו המון תחנות. מכיוון שנפרדה מחברותיה ליאנה ויוליה, הלכה מלינה לתחנות עם דר-יה ואלמוג .היו הרבה תחנות ,אומר לכם את כולם:
קליעה למטרה
קליעה לבור
באולינג
מבוך רשת
מבוך קונוסים 
השחלת טבעות
ליצן מצחיק
הורדת בקבוקים
זריקת אוזני המן
תליית כביסה
מבוך בחשיכה
מבוך חוטים
יצירת מסכות
יצירת ליצן
מגדת עתידות
ואלה כל התחנות, אבל בגלל שהיה תור ארוך, מלינה הייתה רק בתחנה אחת: מבוך בחשיכה. אחרי כל הפעילויות מלינה התבאסה:"הייתי רק בתחנה אחת ". מתלוננת לכל חברותיה, אבל אז היה צלצול הביתה ובגלל שאימה של מלינה וגם אבא שלה היו בעבודה הלכה אל סבתא. שם אכלה ,הסתכלה טלוויזיה, ואז הוריה באו לקחת את מלינה הביתה .בבית סיפרה עד כמה מבאס היה לה שהייתה רק בתחנה אחת, אחר כך הלכה להתקלח ולשון.
                                             פרק: 4
היום היה חופש מבית ספר. מלינה ישנה וישנה והתעוררה, כי שמעה קול של:בום! ואז הבינה מלינה שזה היה בחלום ושאבא העיר אותה.
הוריה של מלינה עבדו וסבתא? אימא מרחמת על סבתא ורוצה שהיא תנוח מעט, אז מלינה הלכה לבת דודה שלה. שם הם עשו כיף חיים לרב טיילו שיחקו וראו סרטים. אבל כשהגיע הזמן להיפרד נפרדו. בבית מלינה ואחותה גפן שיחקו מחבואים ואחר כך תופסת אחר כך גם מחשב.
אחר כך הלכו להתקלח ולשון.      
                          פרק: 5
היום התעוררה מלינה משנתה וחשבה שהיא תלך לקניון מכיוון שאימא שלה אמרה אתמול שהם ילכו לטייל בתל-אביב. אבל אימא שלה בדקה במחשב וראתה שבגלל שחופש פורים כל האתרים מלאים, אז הלכו לטייל באריאל. קודם כל מלינה הראתה לאימא שלה מקום יפה עם סוסים ואיילים וגם הרבה פרחים. אחר כך הלכו מלינה גפן ואימא למכונית שלהם ונסעו למרכז. במרכז יש הרבה חנויות: מסעדה, סופר, חנות ממתקים, חנות צעצועים וכ"ו. הם קנו פיצה בפיצריה כמובן, והלכו לקנות פרחים לסבתא ליום האישה הבין-לאומי. אחר כך הלכו לסבתא, להביא לה את הפרחים. כמובן שם גם סבתא הביאה למלינה וגפן מתנה: בושם קטן בריח משגע. אחר כך הלכו מלינה, גפן, ואימא לגן-שעשועים שם התנדנדו על הנדנדה. ואחרי יום קשה הלכו הביתה. שם למלינה היה משעמם אז היא התחילה לכתוב ספרים- את הספר הזה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה