יום שבת, 6 באוקטובר 2012

סיפורה של מלינה יום העצמאות



                                             פרק: 1
מחר יום העצמאות ואני לא יודעת לאן ניסע ולאן נלך,אני רוצה ללכת לפארק הנחל יש שם מופע זיקוקים ופעילויות. אז קיצר אני ממש מחכה למחר והיום, אם אתם רוצים אני יספר לכם אבל זה לא יום העצמאות אז.....טוב אספר לכם:היום בבוקר קמתי,מהר התלבשתי והסתרקתי אכלתי דגנים עם תותים והלכתי לבית ספר.
                                           פרק: 2
הגעתי לבית ספר רגיל,בכיתה ילד שקוראים לו תום (שם בדוי)התחיל להרביץ לי,אז הלכתי למקום שלי שמתי ת‘תיק והלכתי לפטפט עם יוליה (שם בדוי) חברתי פטפטנו פטפטנו ואז היה צלצול לשיעור מתמטיקה במקום שיעור כולם שאלו על השועה ויום הזיכרון אחר כך היה טקס משעמם מאד בסוף הטקס כולם הלכו הביתה, אני כמובן הלכתי אל סבתא אחרי זה אמא באה והביאה לי ביצת שוקולד בבית זללתי אותה בבת אחת והלכתי לשחק תופסת חיבוקים עם אחותי גפן אחר כך נזכרתי שלא גמרתי את מלינה בפסח. אז התחלתי את מלינה ביום העצמאות  והלכתי לשחק עם חברה של גפן רבקה (לא ריבקה!!!)ו.... אספר מחר!!!!! והיום גיליתי שהיום המופע אז כשאני אחזור אספר לכם!!!........
                                    המשך יבוא!
                            

                                פרק: 3
זהו זה כבר ערב,תיכף המסיבה אני כבר מחכה לפופי קורן ולצמר גפן אז אני מתרגשת בכל מיקרה היום לדודה שלי יש יום הולדת רציתי להתקשר אבל אמא אמרה שהטלפון במכונית, אז, רציתי להתקשר מהמחשב אבל לא היה לאמא  את התוכנה וחוץ מזה גפן לא רצתה איתי אז התביישתי.
אמא אמרה שעוד דקה היא תבוא ותתקשר אבל לי היה משעמם לחכות אז כדי להעביר ת`זמן כתבתי בספר...

                                   פרק: 4
זהו,הלכנו למופע, לפני המופע כרגיל התלבשתי, הסתרקתי, ושמתי לק.וזהו,יצאנו לדרך.כשהגענו ראינו זיקוקים, ומפלי מים. עלינו לכביש והיו שם המון חנויות  קודם קנינו צמר גפן ופופקורן, אז התחלתי ללכת בין החנויות ולראות מזכרות,לבסוף בחרתי תג קטן של דגל ישראל.אחר כך קניתי מין תפוח כזה על מקל, אבל רק הבאתי נגיסה והוא נפל לי,לי כבר לא היה מצב רוח להישאר שם וגם גפן רצתה לישון אז הלכנו הביתה בדרך פגשנו קרובים והם ראו שאני עצובה אז הם הביאו לי קשת של ארנב נהיתי מרוצה אבל עדיין מאד רציתי לישון, השעה הייתה 9:55 והייתי מאד עייפה חזרתי הביתה סיפרתי מה קרה לי והלכתי לישון


                                             פרק: 5
היום זהו יום העצמאות ניגמר והיום שבת אז אם נלך לאין שהו אבל אם לא נאפה עוגה.אז קיצר היה  היום משעמם וחוץ מזה יום העצמאות ניגמר,אז...נתראה בפרקים הבאים!!!!
.....................................................................................................

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה