יום שבת, 6 באוקטובר 2012

סיפורה של מלינה שבועות



                                       פרק: 1
טוב, קודם כל היה רק פרק אחד אבל ארוך טוב תהנו אלה (מלינה זאת אלה)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                    פרק: 2
אני קמתי רגיל הכלב שלי קפץ עלי בהתרגשות וליקק אותי התלבשתי והסתרקתי והלכתי אל סבתא. כרגיל ראיתי טלביזיה. כשאמא חזרה היא הייתה חייכנית שאלתי אותה אם הולכים לאן שהו והיא אמרה ש כן.  זה לא יכול להיות טיול אז הבנתי שהולכים להסתפר, היגעתי למספרה ובחרתי לי תסרוקת בנתיים גפן אחותי הסתפרה.כשהיגיע תורי התיישבתי על הכסה ובקשתי תסרוקת כמו של גפן, כשה סימתי להסתפר הייתי מרוצה מהתסרוקת שלי ואמא אמרה שהולכים לקנות פיצה, אמרו לנו שיקח כמה דקות אז שהפיצה תהיה מוכנה אז בנתיים גפן הכניסה שני שקלים למכונה כזאת שמניע אותך אחורה וקדימה ואני הבטתי,פתאום ראיתי את אריקה, חברתי התחלנו לדבר ואמרתי לה שהסתפרתי היא אמרה:"תיתחדשי" והלחה לדרכה, בנתיים היה לי משעמם אז עליתי על המכונה שגפן היתה קודם. אחר כך לקחנו את הפיצה ונסענו הביתה אכלתי שלוש פיצות בלי כלום והלכתי להתקלח  התקלחתי והלכתי לחדר,אמא אמרה לי לסדר את החדר לא היה לי כוח אז הלכתי לישון
                                       סוף

תגובה 1:

  1. זה כתוב מאוד מעניין, במיוחד אהבתי את הסוף
    סבטה

    השבמחק